تبلت گوگل و ایسوس بهترین تبلت‌ها

کامپیوتر،نرم افزار،سخت افزار،مخابرات،جنگ سایبری،موبایل،بازي رايانه ي،سیاسی،ورزشی و....

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت
با اتمام کنگره جهانی موبایل، مراسم اهدای جوایز سالانه این کنگره برگزار شد و طی آن بهترین دستگاه جدید موبایل، تبلت در سال 2013 و همچنین بهترین تلفن هوشمند انتخاب شد.

تبلت گوگل و ایسوس سلطان تبلت‌ها

جوائز فناوری نمایشگاه MWC 2013 اواخر وقت روز گذشته بصورت رسمی معرفی شد که مهم‌ترین موارد آن در حوزه‌های گوناگون به تفکیک شامل این موارد می‌شود:

- برترین اسمارت‌فون سال به Samsung Galaxy S III

- برترین گوشی‌های فاقد سیستم‌عامل یا Entry-level به Nokia Asha 305

- برترین تبلت سال به گوگل و ایسوس برای Nexus 7

- برترین اپلیکیشن تجاری به Evernote

- برترین اپلیکیشن در مجموع (Best Overall App) به نرم‌افزار مسیریابی Waze

- برترین تولید‌کننده سال، برترین زیرساخت موبایل (Infrastructure) و برترین تکنولوژی موبایل در مجموع به شرکت سامسونگ

- برترین محصول آموزشی به Mobilink برای برنامه آموزش سواد از طریق SMS

- برترین محصول یا سرویس موبایلی برای اتومبیل به BMW i، MINI، Sixt و گروه Vodafone برای DriveNow Premium Car Sharing

- برترین محصول یا سرویس مالی موبایلی یا NFC به Etisalat برای برنامه اقتصادی این شرکت موسوم به Flous

تبلت گوگل و ایسوس سلطان تبلت‌ها

حدود 1500 ارائه دهنده در این مراسم سالانه که در بارسلون اسپانیا برگزار شده، شرکت کرده اند.

سامسونگ تبلت 8 اینچی خود را با وضوح تصویر 189 پیکسل در هر اینج معرفی کرده که اندازه آن اندکی بزرگتر از آی پد پرفروش مینی است.

تلفن هوشمند اسند P2 از شرکت چینی هواوی نیز با صفحه نمایش 4.7 اینچی و وضوح تصویر 315 پیکسل در هر اینچ دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی است. این شرکت چینی اظهار داشت که این تلفن دارای ویژگی با عنوان "لمس جادویی" است که چون لومیا 920 به کاربر این امکان را می دهد با دستکش از صفحه لمسی تلفن خود استفاده کند.

جنگ تبلتها در کنگره جهانی موبایل

گلکسی نت 8.0 سامسونگ به عنوان دستگاهی تبلیغ می شود که می تواند به طور همزمان دو برنامه اجرایی را درحالی که صفحه به دو نیم تقسیم می شود اجرا کند و با داشتن قلمی چون S Pen می تواند گزینه ای برای قلم و کاغذ سنتی باشد. این شرکت کره جنوبی اضافه کرده است که این دستگاه به قدر کافی سبک است که بتوان آن را با یک دست بلند کرد و می توان با استفاده از آن تماسهای تلفنی نیز برقرار کرد.

تبلت گوگل و ایسوس سلطان تبلت‌ها

براساس اعلام شرکت تحقیقاتی IDC، سامسونگ موفقترین تولید کننده تلفنهای هوشند در دوره اکتبر تا دسامبر در نظر گرفته می شود و در حال حاضر 21.1 درصد از سهم بازار را در اختیار گرفته است.

این شرکت تحقیقاتی اضافه کرده است که سامسونگ موفقیت و جایگاهی که در آن قرار گرفته را تاحد زیادی وام دار تلفنهای هوشمند خود است و در بخش تبلتها سهم بازار 15.1 درصدی دارد، این درحالی است که سهم اپل از بازار تبلتها 43.6 درصد است.

سامسونگ تبلت 8 اینچی خود را با وضوح تصویر 189 پیکسل در هر اینج معرفی کرده که اندازه آن اندکی بزرگتر از آی پد پرفروش مینی است

بن وود رئیس بخش تحقیقات در سی سی اس اینسایت گفت: گلکسی نت 8 نشان دهنده تلاش های سرسختانه سامسونگ برای ربودن گوی سبقت در بازار تبلت از اپل است اما در عین حال تلاش می کند از خود نیز در مقابل کیندل فایر و نکسوس 7 دفاع کند.

گلکسی نت 8 طی دوره آوریل تا ژوئن در اروپا، کره جنوبی، چین و چند کشور دیگر عرضه خواهد شد.

تبلت گوگل و ایسوس سلطان تبلت‌ها

Asus Memo Pad Smart 10

این تبلت اندرویدی دارای پنل 10.1 اینچی با وضوح 800*1280 پیکسل و فناوری ساخت IPS LCD است. دوربین اصلی آن 5 مگاپیکسلی اتوفوکوس و دوربین دوم آن 1.2‌ مگاپیکسلی ست. چیپ‌ست پردازشی این مدل از نوع nVidia Tegra 3 با چهار هسته پردازشی ARM A9 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز در نظر گرفته شده و 1 گیگابایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا در آن به چشم می‌خورد. پورت HDMI، بلوتوث نسخه 3.0 و گیرنده Wi-Fi‌ لیست ارتباطات ارتباطات این مدل را تکمیل می‌کنند.

تبلت گوگل و ایسوس سلطان تبلت‌ها

Asus Transformer AiO

این محصول که مشابه دو تبلت 20 اینچی سونی و پاناسونیک حاضر در نمایشگاه CES 2013 است یک تبلت بسیار بزرگ 18.4 اینچی 1080p است که به یک پایه نگه‌دارنده متصل است. درون این پایه پردازنده Core i5 و Core i7 و سیستم‌عامل ویندوز 8‌ معمولی قرار دارد اما با برداشتن تبلت از روی پایه سیستم‌عامل به اندروید 4.1 و پردازنده به nVidia Tegra 3 جای‌گذاری شده درون خود تبلت تغییر می‌کند. البته امکان استفاده از ویندوز 8 با تبلت جدا شده از Station نیز وجود دارد که در این حالت ویندوز 8 بار دیگر از طریق پردازنده‌های Intel‌ درون پایه اجرا شده و بصورت وایرلس به تبلت منتقل می‌شود. یک آپشن دیگر امکان استفاده از اندروید روی پایه است. از دیگر مشخصات این تبلت بزرگ باید به وزن 2.5 کیلوگرمی و دوام 5 ساعته باتری اشاره کرد.

 

بخش دانش و زندگی تبیان





:: موضوعات مرتبط: موبایل , ,
:: برچسب‌ها: تبلت گوگل و ایسوس بهترین تبلت‌ها ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد خلفوندی
ت : یک شنبه 1 ارديبهشت 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی