کامپیوتر،نرم افزار،سخت افزار،مخابرات،جنگ سایبری،موبایل،بازي رايانه ي،سیاسی،ورزشی و....

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

ال‌جی V10 در برابر اپل آیفون ۶s Plus - مقایسه‌ی کیفیت تثبیت ویدیو

ال‌جی V10 در برابر اپل آیفون ۶s Plus : مقایسه‌ی کیفیت تثبیت ویدیو

 

بی‌شک می‌توان به جرات گفت که گوشی‌های ال‌جی V10 و اپل آیفون ۶s Plus دارای بهترین دوربین‌های موجود در بازار هستند. دوربین هر دو گوشی می‌تواند تصاویر زیبا با رزولوشن ۴K ضبط کرده و برای جلوگیری از لرزش در ویدیو از OIS (تثبت کننده‌ی نوری تصویر) و نرم افزار‌های مربوطه پشتیبانی کنند. اما سوال واقعی این است که کیفیت ویدیوی کدام یک بهتر است؟ در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

 

ال‌حی وی ۱۰ ( LG V10 ) دارای قابلیتی به نام OIS 2.0 است که در حقیقت، نسخه‌ی پیشرفته‌ی تثبیت کننده نوری تصویر بوده که در دوربین گوشی ال‌جی G4 نیز از آن استفاده شده بود. این قابلیت در حقیقت نوع پیشرفته‌ی +OIS است که در دوربین ال‌جی G3 به کار رفته و تفاوت آن با OIS 2.0 این است که در مدل OIS 2.0، یک بعد سومی نیز به نام Z-axis به تثبیت کننده اضافه می‌شود تا جلوی لرزش دوربین از هر طرفی گرفته شود. اما در مدل +OIS تنها دو بعد X و Y وجود دارد که لرزش به سمت بالا و پایین و همچنین لرزش به طرفین چپ و راست گرفته می‌شود.

آیفون ۶ اس پلاس ( iPhone 6s Plus ) نیز از یک سیستم تثبیت کننده‌ی نوری تصویر استفاده می‌کند که هم گام با نرم افزار تثبیت کننده کار می‌نماید تا ویدیوی نهایی بدون لرزش باشد.

در حقیقت این مباحث بیشتر تکنیکی بوده و چیزی که واقعا ارزش دارد این است که کدام یک از دو گوشی ال‌جی V10 و آیفون ۶s Plus می‌تواند تصاویر باکیفیت و با لرزش کمتری تهیه کند؟ ما ویدیویی تهیه کرده‌ایم که در آن با هر دو دوربین فیلمی ضبط شده و در کنار یک دیگر قرار داده‌اند تا تفاوت میان این دو گوشی قدرتمند را مشاهده شود. البته هر دو گوشی از پس این امر به خوبی برآمدند با این حال بهترین کسی که می‌تواند در این مورد قضاوت کند شما گجتی‌ها هستید.

از تماشای ویدیو لذت برده و همچنین نظر خود را با ما در میان بگذارید. به نظر شما دوربین کدام گوشی از کیفیت بهتری برخوردار بوده و ویدیوی ضبط شده، لرزش کمتری دارد؟2016-02-1118:37:35

http://hn3.asset.aparat.com/aparat-video/d44a76941b2f78667c4bba08667dc2eb3844013-360p__64565.mp4



:: برچسب‌ها: ال‌جی V10 در برابر اپل آیفون ۶s Plus : مقایسه‌ی کیفیت تثبیت ویدیو ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد خلفوندی
ت : پنج شنبه 22 بهمن 1394
.
 

 
ال‌جی از Quick Cover برای گوشی‌ ال‌جی جی ۵ رونمایی کرد

ال‌جی از Quick Cover برای گوشی‌ ال‌جی جی ۵ رونمایی کرد

هنوز مدتی از رونمایی صفحه‌ی همیشه فعال گوشی ال‌جی جی ۵ نگذشته که کمپانی کره‌ای قابلیت دیگری به نام قاب‌های Quick Cover برای پرچم‌دار آینده‌ی خود معرفی کرده است. این قاب‌های جدید از طراحی خاصی برخوردار بوده و با ویژگی حساس به لمس خود به کاربر اجازه می‌دهند تا فرامینی را به گوشی صادر کنند. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

 

این قابلیت شباهت زیادی به Dot-case گوشی HTC One M8 دارد که می‌شد حتی وقتی که کاور بر روی گوشی‌ست فرامینی را به گوشی داد.

طراحی این قاب از گوشی K10 گرفته شده و به کاربر اجازه می‌دهد تا به تماس‌های ورودی جواب داده، زنگ هشدار را غیر فعال کند، هشدارها را مشاهده کرده و بتوان زمان را از صفحه‌ی همیشه فعال ال‌جی جی ۵ ( LG G5 ) مشاهده کرد. البته مزیت اصلی این کاور این است که نیازی به جدا کردن آن برای انجام دستورات ذکر شده نیست.

هرچند به نظر می‌رسد که هدف ال‌جی از رونمایی این قابلیت جلب توجه بوده مخصوصا بعد از منتشر شدن تصاویر رندر گوشی گلکسی S7 که نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرد.

به هر حال، Quick Cover یکی از قابلیت‌ها و امکاناتی خواهد بود که ال‌جی در کنفرانس خبری خود از آن به همراه پرچم‌دار جدید خود، گوشی ال‌جی G5 رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد که MWC امسال یکی از پرحاشیه‌ترین اتفاقات سال ۲۰۱۶ باشد. نظر شما در مورد این کاور چیست؟

منبع: gsmarena



:: موضوعات مرتبط: موبایل , ,
:: برچسب‌ها: ال‌جی از Quick Cover برای گوشی‌ ال‌جی جی ۵ رونمایی کرد ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد خلفوندی
ت : پنج شنبه 22 بهمن 1394
.
 

 
Adobe-Flash-Player-vs.-HTML-5-Video-640x350

روزگاری شرکت ادوبی با محصول خود با نام فلش، بسیار بر زبان‌ها جاری بود و تقریبا به همه‌جا رخنه کرده بود. اما چرخ روزگار بر وفق مراد ادوبی نچرخید و همان‌گونه که استیو جابز پیش‌بینی کرده بود، عمر فلش رو به پایان است. حتی خود ادوبی از کاربران خواسته که از فلش حتی در لباس HTML 5 استفاده نکنند. با گجت‌ نیوز همراه باشید.

خوشبختانه گوگل نیز تصمیم به عدم استفاده از فلش در تبلیغات خود داشته و از تاریخ ۳۰ ژوئن (۱۰ تیر سال آینده) تصمیم خود را عملی خواهد ساخت. لینک‌های کلمه‌ای و دبل کلیک که از افزونه فلش استفاده می‌کردند از آن تاریخ به بعد تبلیغاتی که در ساختار خود از فلش استفاده کرده‌اند آپلود نشده و کاربران مجبور به استفاده از HTML 5 به جای فلش خواهند شد؛ و درنهایت از دوم ژانویه ۲۰۱۷  به کلی استفاده از فلش در تبلیغات گوگل منسوخ خواهد گشت.

اخیرا گوگل به‌طور خزنده‌ای به سمت HTML 5 حرکت کرده و به محصول جدید ادوبی روی خوش نشان داده است. به عنوان نمونه، گوگل فرمت HTML 5 را به عنوان فرمت پیش‌فرض برای یوتوب انتخاب نموده و بستر را برای سازندگان تبلیغات به منظور روی آوردن از فلش به این فرمت جدید مساعد ساخته است.

پخش کننده ویدئوی تحت وب ادوبی درسال ۲۰۱۵ به دلیل آسیب‌پذیری بیش از حد تنها ۶ درصد از بازدیدهای اینترنتی را به خود اختصاص داده که در مقایسه با ۲۱ درصد سال ۲۰۱۴، افت فاحشی را به خود دیده؛ اما استفاده از آن در تبلیغ‌ها همچنان رواج دارد. حال که بزرگترین و مهم‌ترین شبکه تبلیغاتی جهان تصمیم به خداحافظی با فلش گرفته، احتمالا پس از دوسال شاهد کنار گذاشته شدن کامل فلش از مرورگرهایمان باشیم؛ گرچه طی این دوسال همچنان از فلش در زیرساخت تبلیغ‌ها استفاده خواهد شد.

منبع : TheVerge



:: موضوعات مرتبط: فناوری یا نانو , ,
:: برچسب‌ها: گوگل درحال حذف Flash ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد خلفوندی
ت : پنج شنبه 22 بهمن 1394
.

به گزارش "ورزش سه"، براساس قوانین رقابت ها، تیم هایی که در مرحله قبل با هم همگروه بودند و همین طور نمایندگان یک کشور، در این مرحله با هم روبرو نخواهند شد.

هشت تیم اول مرحله گروهی: رئال مادرید، وولفسبورگ، اتلتیکو مادرید، منچسترسیتی، بارسلونا، بایرن مونیخ، چلسی، زنیت

هشت تیم دوم مرحله گروهی: پاری سن ژرمن، آیندهوون، بنفیکا، یوونتوس، رم، آرسنال، دینامو کیف، خنت



براساس قوانینی که گفته شد، مثلا آرسنال در این مرحله مطمئنا با بایرن مونیخ (تیم همگروه)، منچسترسیتی و چلسی (تیم های هموطن) روبرو نخواهد شد.


- مراسم با حضور جانی اینفانتینو، دبیرکل یوفا، روی سن و توضیحات او در مورد نحوه قرعه کشی آغاز شد.


- بعد از صحبت های اینفانتینو، کلیپی در مورد 16 تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی پخش شد. در این ویدئو لحظاتی منتخب از گل های این تیم ها در مرحله گروهی به نمایش در آمد.


- دیدار فینال رقابت های این فصل در ورزشگاه سن سیرو میلان برگزار می شود و به همین دلیل، خاویر زانتی، کاپیتان اسطوره ای اینتر، به عنوان سفیر رقابت های امسال، روی صحنه رفت تا در قرعه کشی به اینفانتینو کمک کند.

- جورجیو مارکتی، مدیر برگزاری رقابت های حرفه ای یوفا، هم روی صحنه رفت و نحوه انجام قرعه کشی را با جزئیات کامل توضیح داد.

- قرعه کشی آغاز شد و اولین قرعه تیم بلژیکی خنت بود. این تیم می تواند با همه تیم های اول روبرو شود، به جز زنیت و حریف این تیم....ولفسبورگ

خنت- وولفسبورگ

-
دومین بازی .....رم مقابل ... رئال مادرید....(رم در مرحله گروهی با بارسا روبرو شده بود)

رم- رئال مادرید

- پاری سن ژرمن با چه تیمی روبرو می شود....چلسی (رویارویی دوباره مورینیو و بلان)

پی اس جی- چلسی

- آرسنال در مرحله بعد باید با ......بارسلونا ....(یک قرعه سخت دیگر برای توپچی ها)

آرسنال- بارسلونا

- یوونتوس، نایب قهرمان دوره قبل باید با......بایرن (یک بازی جذاب دیگر)

یوونتوس- بایرن

- آیندهوون و .....قرعه این تیم چه خواهد بود....اتلتیکو مادرید

آیندهوون- اتلتیکو مادرید

- بنفیکا  باید با زنیت روبرو شود، یک قرعه مناسب برای هر دو تیم

بنفیکا-زنیت

- و در نهایت دینامو کیف با .....منچسترسیتی

دیناموکیف- منچسترسیتی


دیدار رفت این مرحله در روز های 16، 17، 23 و 24 فوریه ( 27 و 28 بهمن و 4 و 5 اسفند) برگزار خواهد شد و دیدارهای برگشت هم در روزهای 8، 9، 15 و 16 مارس ( 18، 19، 25 و 26 اسفند) خواهد بود.


:: برچسب‌ها: قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد خلفوندی
ت : دو شنبه 23 آذر 1394
.

10ستاره ای که قهرمان جام باشگاه های اروپا نشدند!_ لینک مستقیم

روی دانلود کلیک کنید.

 



:: برچسب‌ها: 10ستاره ای که قهرمان جام باشگاه های اروپا نشدند!_ لینک مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد خلفوندی
ت : دو شنبه 23 آذر 1394
.

آکاایران سورئال چیست؟

اگر سوال شما نیز هست، مطلب «سورئالیسم چیست؟» را حتما بخوانید. اگر به اینگونه مطالب علاقمند هستید حتما اینجا را ببینید.

هنر در ترازوی سورئالیسم

به گزارش آکاایران هنر زیباست و زیبایی برخواسته از ذات هنر . هنرمند آنگاه که با ذهن و خیال خود (سورئال) در آسمان هنر پرواز می کند، هنرمندانه زیبا می آفریند. در تجمیع بی قاعدگی و زمان گریزی سورئالیسم با ذات زیبای هنر، حس دوگانه ای از زیباشناختی در ضمیر آدمی شکل می گیرد که به وی را به تحسین وامیدارد.

خیال محسور زمان و مکان نیست، پرواز می کند برفراز همه ندیده ها و نشنیده ها، برفراز آسمان بی سقف و در اعماق اقیانوس های بی آب، گل های زیبای نرگس را در زیر برف نوازش می کند و اوج می گیرد به قله های فتح نشده تا خالص ترین اکسیژن دنیا را بدرون شش ها وارد کند و چون خواست می سوزد در آتش سیاوش و می میرد در دل تاریک ترین قبرها اما همچنان زنده و بیدار تا آنجا که ذهن هنرمند به دنیای مادی بر می گردد.

هنر هنرمند در به تصویر کشیدن این صحنه های بی بدیل است. هنر را باید از دید خالق آن دید. توجه شما را به سری دیگر از تصاویر سورئال جلب می کنم. صمیمانه مشتاق شنیدن دیدگاه های شما هستیم.

,تصاویر سورئال,سورئال صورتی,سورئال چیست,[categoriy]

جهان سورئال که در آن همه چیز صورتی است

تصاویر سورئال,سورئال صورتی,سورئال چیست,سورئالیسم چیست,جالب، دیدنی و سرگرم کننده,هنری

آکاایران: جهان سورئال که در آن همه چیز صورتی است

 

,تصاویر سورئال,سورئال صورتی,سورئال چیست,[categoriy]

جهان سورئال که در آن همه چیز صورتی است

 

,تصاویر سورئال,سورئال صورتی,سورئال چیست,[categoriy]

جهان سورئال که در آن همه چیز صورتی است

 

,تصاویر سورئال,سورئال صورتی,سورئال چیست,[categoriy]

جهان سورئال که در آن همه چیز صورتی است

 

,تصاویر سورئال,سورئال صورتی,سورئال چیست,[categoriy]

جهان سورئال که در آن همه چیز صورتی است

 

,تصاویر سورئال,سورئال صورتی,سورئال چیست,[categoriy]

جهان سورئال که در آن همه چیز صورتی است

 

,تصاویر سورئال,سورئال صورتی,سورئال چیست,[categoriy]

جهان سورئال که در آن همه چیز صورتی است

 

,تصاویر سورئال,سورئال صورتی,سورئال چیست,[categoriy]

جهان سورئال که در آن همه چیز صورتی است

 

,تصاویر سورئال,سورئال صورتی,سورئال چیست,[categoriy]

جهان سورئال که در آن همه چیز صورتی است

 

,تصاویر سورئال,سورئال صورتی,سورئال چیست,[categoriy]

جهان سورئال که در آن همه چیز صورتی است

 

,تصاویر سورئال,سورئال صورتی,سورئال چیست,[categoriy]

جهان سورئال که در آن همه چیز صورتی است

 

,تصاویر سورئال,سورئال صورتی,سورئال چیست,[categoriy]

جهان سورئال که در آن همه چیز صورتی است

 

,تصاویر سورئال,سورئال صورتی,سورئال چیست,[categoriy]
 


:: موضوعات مرتبط: مخابرات , ,
:: برچسب‌ها: جهان سورئال که در آن همه چیز صورتی است ،عکس با کیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 943
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد خلفوندی
ت : چهار شنبه 18 آذر 1394
.

آکاایران جایزه ی عالی امسال به مجموعه ی ورزشی سنگاپور رسید. این مجموعه دارای استادیومی ۵۵هزار نفره با سقف متحرک است. جدای از طراحی هوشمند مجموعه، سقف عظیم آن بسیار سبک است و فقط ۳۳ درصد از فولادی که در طراحی های معمول سقف های متحرک استفاده می شود، در آن به کار رفته.

,برترین سازه های فلزی جهان در سال ۲۰۱۵,برج «اینتسا سان پائولو»,ساختمان سال جهان» در فستیوال معماری جهان,[categoriy]

برترین سازه های فلزی جهان در سال ۲۰۱۵

برترین سازه های فلزی جهان در سال ۲۰۱۵,برج «اینتسا سان پائولو»,ساختمان سال جهان» در فستیوال معماری جهان,شهرک عمودی «اینترلِیس»,مجموعه ی ورزشی سنگاپور,چرخ وفلک «وگاس» در لاس وگاس,علمی و دانستنی ها

آکاایران: برترین سازه های فلزی جهان در سال ۲۰۱۵

 

به گزارش آکاایران به برج «اینتسا سان پائولو» (Intesa SanPaolo) در تورین ایتالیا نیز جایزه ی سازه ی تجاری را برد. این برج ۱۶۶ متری که امضای «رنزو پیانو» را به عنوان طراح پای خود دارد، روی شش اَبَرستون آشکار ساخته شده که برخلاف انتظار، به زیبایی کلی ساختمان افزوده است. بالاترین طبقه ی برج به گلخانه اختصاص یافته، تالار کنفرانس آن معلق است و طبقه ی همکف برج را فضایی عمومی تشکیل می دهد. اینتسا سان پائولو، دومین برج مرتفع شهر تورین به حساب می آید.

,برترین سازه های فلزی جهان در سال ۲۰۱۵,برج «اینتسا سان پائولو»,ساختمان سال جهان» در فستیوال معماری جهان,[categoriy]

برترین سازه های فلزی جهان در سال ۲۰۱۵


جایزه ی سازه های هنری و تفریحی نیز به چرخ وفلک «وگاس» در لاس وگاس ایالات متحده تعلق گرفت. این چرخ وفلک، ۱۶۸ متر ارتفاع دارد و نامش در کتاب رکوردهای گینس به عنوان مرتفع ترین چرخ دیده بانی (چرخ وفلک) ثبت شده. ۲۸ اتاقک آن به تهویه ی مطبوع مجهز است و می تواند هزار نفر را در خود جای دهد. علاوه بر این ها، چرخ وفلک وگاس، نخستین چرخ وفلکی است که فقط یک حلقه ی لوله ای دارد.

 

,برترین سازه های فلزی جهان در سال ۲۰۱۵,برج «اینتسا سان پائولو»,ساختمان سال جهان» در فستیوال معماری جهان,[categoriy]

برترین سازه های فلزی جهان در سال ۲۰۱۵


اما سنگاپور علاوه بر مجموعه ی ورزشی جدیدش، شاهد نوآوری های دیگری در معماری هم بوده؛ مثل شهرک عمودی «اینترلِیس» که به خاطر معماری منحصربه فرد خود، عنوان «ساختمان سال جهان» را در فستیوال معماری جهان تصاحب کرد. این مجموعه از ۳۱ بلوک شش طبقه ی آپارتمانی تشکیل شده که در الگویی شش ضلعی آرایش یافته اند. هر بلوک آپارتمانی، هفتاد متر درازا دارد و بلوک ها در اطراف هشت حیاط بزرگ توزیع شده اند. به گفته ی معماران این طرح، اینترلیس، ره یافتی نوین برای زندگی در شرایط استوایی است که ترکیبی از فضاهای خصوصی و عمومی داخلی و خارجی را یک جا جمع کرده. گفته می شود این مجموعه جاه طلبانه ترین پروژه ی مسکونی تاریخ سنگاپور است.

 

,برترین سازه های فلزی جهان در سال ۲۰۱۵,برج «اینتسا سان پائولو»,ساختمان سال جهان» در فستیوال معماری جهان,[categoriy]

برترین سازه های فلزی جهان در سال ۲۰۱۵



:: موضوعات مرتبط: فناوری یا نانو , ,
:: برچسب‌ها: برترین سازه های فلزی جهان در سال ۲۰۱۵ ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد خلفوندی
ت : چهار شنبه 18 آذر 1394
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی