فروشگاه هایپرتاچ اولین ارائه دهنده عینک گوگل در ایران

کامپیوتر،نرم افزار،سخت افزار،مخابرات،جنگ سایبری،موبایل،بازي رايانه ي،سیاسی،ورزشی و....

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

عینک گوگل (Google Glass) که آینده دنیای موبایل را متحول خواهد کرد، یکی از جذاب ترین محصولات دیجیتالی است که طی سال های اخیر معرفی شده و افراد زیادی علاقمند هستند تا هر چه زودتر آن را امتحان کنند. خبر خوب برای علاقمندان فناوری، رونمایی از این محصول در مجموعه هایپر تاچ در تهران همزمان با ارائه جهانی آن است.

 عینک گوگل یک همراه هوشمند پوشیدنی است که وزنی کمتر از یک عینک آفتابی دارد و توانایی تشخیص و پردازش دستورات صوتی را دارد. رابط تصویری عینک گوگل در داخل یک منشور نمایش داده میشود که همیشه در مقابل چشم راست قرار داشته و تصویری معادل یک صفحه نمایش 25 اینچ را در جلوی چشم نمایش میدهد. هایپر تاچ همانطور که از نام آن پیداست، اولین فروشگاه اختصاصی موبایل و تبلت در ایران بوده و قصد دارد جدیدترین محصولات هوشمند موبایل و تبلت از بهترین برندهای جهان را در ایران عرضه کند.

در فروشگاه هایپرتاچ همه برندها فضایی برای خود داشته و بازدیدکنندگان میتوانند از نزدیک با جدید ترین محصولات کار کنند. تیم با تجربه و کار آزموده مشاوره و فروش نیز در این فروشگاه حضور داشته و کاربران را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی خواهند کرد. هایپرتاچ در روزهای پایانی سال 1392 هر شب 3 قرعه کشی با جوایزی خاص برگزار خواهد کرد و برای هدیه قرعه کشی بزرگ پایان سال خود نیز عینک گوگل به برنده خوش شانس خود هدیه خواهد داد. برای تجربه کار با عینک گوگل میتوانید سری به خیابان جمهوری، تقاطع دانشگاه، فروشگاه هایپر تاچ بزنید و از نزدیک با این محصول کار کنید. هایپرتاچ دارای یک وبسایت اینترنتی نیز است که میتواند راهنمای خوبی برای مشاهده محصولات موجود باشد.





:: موضوعات مرتبط: فناوری یا نانو , ,
:: برچسب‌ها: فروشگاه هایپرتاچ اولین ارائه دهنده عینک گوگل در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد خلفوندی
ت : یک شنبه 20 بهمن 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی