بررسی مادربورد گیگابایت GA-H77N-WiFi

کامپیوتر،نرم افزار،سخت افزار،مخابرات،جنگ سایبری،موبایل،بازي رايانه ي،سیاسی،ورزشی و....

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

بسیاری از ما زمانی که می‌خواهیم یک کامپیوتر نو خریداری کنیم، به دنبال این هستیم تا محصولی با حداکثر امکانات و ویژگی را انتخاب کرده و شاید برخی از آن امکانات نیز اصلاً استفاده نشوند. انتخاب اول اکثر ما مادربوردهای ATX هستند که معمول‌ترین ابعاد مادربورد در کامپیوترهای امروزی بوده و امکانات متنوعی در سطوح مختلف در اختیار کاربر قرار می‌دهند. اما بد نیست ابتدا لیست چیزهایی که نیاز دارید را روی کاغذ بنویسید. شاید یک مادربورد mini-ITX همچون H77N-WiFi گیگابایت نیز بتواند نیاز شما را برآورده سازد!

 


همه چیز فراهم است
از بابت امکانات H77N-WiFi را می‌توان نمونه کوچک شده‌ای از مادربورد Gigabyte Z77X-UD5H دانست. این مادربورد به انواع پورت‌ها از جمله چهار پورت USB 3.0 و دو پورت SATA III، اتصال Wi-Fi 802.11n با حداکثر سرعت انتقال اطلاعات سیصد مگابیت در ثانیه و اتصال بلوتوث نسخه چهارم مجهز است. این محصول برای اتصال Wi-Fi و بلوتوث از یک کارت جانبی Intel Centrino Wireless N 2230 بهره می‌برد و دو آنتن جانبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

همچنین H77N-WiFi مانند برادر بزرگتر خود دارای دو پورت LAN گیگابیتی است و در ضمن از فناوری Intel Wi-Di نیز پشتیبانی می‌شود. رابط PCI-Ex16 نسل سوم و وجود دو خروجی تصویر HDMI باعث می‌شود تا این مادربورد را بتوان در امور مختلفی همچون سیستم سینمای خانگی، سیستم مخصوص بازی، سرورهای خانگی، امور اداری پیشرفته و موارد دیگر توصیه کرد.
از آنجا که این مادربورد برای اورکلاک ساخته نشده، می‌توان گفت مدار رگولاتور 1+3 فاز آن کاملاً کافی به نظر می‌رسد و در زمان تست نیز مشاهده شد که گرمای چندانی ندارد. با این حال استفاده از چیپ‌ست H77 و نوع کلاس کاری که برای این مادربورد در نظر گرفته شده، امکان استفاده از حافظه‌های سریع وجود نداشته و باید به حداکثر فرکانس کاری 1600 مگاهرتز بسنده کنید. در کل دو اسلات برای نصب حافظه به صورت دو کاناله در نظر گرفته شده و شانزده گیگابایت حافظه می‌توان روی آن نصب کرد.





:: موضوعات مرتبط: فناوری یا نانو , ,
:: برچسب‌ها: بررسی مادربورد گیگابایت GA-H77N-WiFi ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد خلفوندی
ت : سه شنبه 2 مهر 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی